СЕКИРАРСКА
ЗOШТО БЛОГ?ЗАМИСЛЕН Е КАКО ДНЕВНИК НА НАСТАНИ,КАКО ХАЈД ПАРК ЗА ОБРАЗОВНИ ТЕМИ,КАКО ПОЛИГОН ЗА РАЗМЕНА НА МИСЛЕЊА,КАКО ИНФОРМАТИВНО МЕСТО И КАКО МЕСТО ЗА ДРУЖЕЊЕ.СЕ НАДЕВАМ, ДОВОЛНО ПРИЧИНИ ДА БИДЕТЕ СО МЕНЕ НИЗ СТРАНИЦИТЕ НА ОВОЈ БЛОГ. ДОБРЕДОЈДОВТЕ! THE BLOG IT IS SUPPOSED TO BE A DIARY OF EVENTS, A HYDE PARK FOR EDUCATIONAL THEMES,FOR EXCHANGING OPINIONS, FOR GATHERING INFORMATION AND FOR MAKING FRIENDS-ENOUGH REASONS FOR YOU TO BE WITH ME THROUGH THIS BLOG'S PAGES. WELCOME!
4 Comments:
za zal, rabotime so deca koi nemaat motiv da se steknat so akumulirani znaenja. Mozebi treba edna posiroka akcija na ovaa tema so sto bi se prevzemale merki vo vistinska nasoka, bez zakanuvanja po nastavnicite koi se vo strav za svojata rabota, bez pritisoci vrz decata koi se zagubeni vo ucilisnite lavirinti bez ucebnici i bez silni modeli na nastavnici pred sebe, bez tolerancija za roditelite koi vo trka po egzistencija zaboravaat deka imaat obvrska na svoite deca da im go pokazuvaat patot kako roditeli i deka taa isklucivo negova uloga ne moze da ja prevzeme nitu eden nastavnik. Vo megjuvreme, ovaa teska sostojba na beznadeznost vo obrazovanieto ke potrae i za zal, ke odzema mnogu energija, a nema da dade rezultat.
Beti
Se slozuvam so tebe, Beti. Mi se slucuva ona sto ne sum mislel deka ke go doziveam-pocnuvam da si ja mrazam profesijata.
Mozebi treba da barame resenija podlaboko.
pozdrav i se gledame vo Ohrid.
Dragan
Citiram "bez silni modeli na nastavnici pred sebe, bez tolerancija za roditelite " posebno ona prvoto, NEMAAT silni modeli na nastavnici pred sebe, da, profesor kako tebe e privilegija za ucenik, znaes da go izvleces odgovor na bilo koe prasanje od predmetite sto gi predavas i toj sto ne ucel ke znae da odgovori koga prasanjeto mu e postaveno vrz baza na sekojdnevni slucuvanje pri sto istoto ke mu ostane vo sekavanje, taka da nesto ke zapamti zasekogas, Nema kvaliteten kadar na nastavnici kako i nedostatok na avtoritet od strana na nastavnik i roditel.
Kate
Moeto mislenje e deka vo ovaa sostojba na opstestvoto ne moze nieden nastavnik da gi krene interesite na ucenicite na nekoe nivo...koga (ako) se stavat rabotite na mesto mozebi ke se sozdade prostor za deluvanje I od strana na roditelite I od strana na ucenicite... pozz
Post a Comment
<< Home